Junk | Iklan



Thursday, March 04, 2010

Booty-Master

Haolooo....apo kabor org Malaysia dan org disekeliling...

Aku xtau nak update ape kt blog aku nih....so aku rase dh tibe mase utk aku 'share' dengan korang satu game yg aku slalu main ble aku bukak brodband aku....Game yang aku maksudkan bukan kt dalam facebook tu..tp game ni tergolong dalam spesies text-based game atau browser-based game...

Namenye adalah Booty-Master

Game ni agak senang nak main tapi susah gak lah nak master..sbb tricks game ni trlalu byak dan susah nak dijangka (kecuali yg dh pham la)

Buat pengetahuan korang game ni real-time game..maknanya die akan update setiap 24 jam skali...nak tau lg byk pegi lah website die n baca die nye guide atau instrustions bg pham...

Aku dh main game ni 3 set dah...dan skarang game ni dah capai set ke-6 utk bulan ni...baru j open 6hb March ni...so masih baru..sesape yg nak main atau nk try main ley la masuk k website die n register kt sane.

korang ey msg aku in-game atau komen j kt sni...ak akn tg skt sbanyak mcm mane nk main dan berjaya sbg perompak maya..hehehe

ni link k website game tu.... :D

http://www.booty-master.com/register.php?friend=degenz



No comments:

Post a Comment