Junk | Iklan



Wednesday, July 28, 2010

Lepas rindu...

Salam dan selamat siang para2 sakura..eh para pembace sekalian...:P

Dah lame sgt ak tggalkan blog ni sbb byk fokus kt keje aku...ak pn dh xtau nk tlis ape lg..ni pn curi byk mase keje...plg best skali ari ni adalah hanye ak sorg jek kt opis..yaaaaaaa bermaharajalela lah aku...hahahahahaha

Skang ni aku diberi tanggungjawab utk menyiapkn projek company....projek ni adlh dr HKL(Hospital Kuala Lumpur)..btl bai ak xmen2...xcaye ko leh tgk kt blog ak lg satu kt sini ...

mmg btol2 mencabar keteguhan semangat aku ble kne buat bende ni...lg2 die byk bermain gn form...tp 2 la ble dh ade basic drpada projek ccms ak yg lpas so aku xbyk songeh la utk projek hkl ni...tntunye agk snang lbh2 lg ble dh ade base on the ground (bukan tapak bangunan ye tp basic form dlm symfony :P )...

FYI, ak dh nk dkt 2 bln kt company ni...dlm kurang lg 2 hari lg ak insyaAllah ak bakal dpt elaun...xsbar nk tggu nih..haha

No comments:

Post a Comment