Junk | Iklan



Sunday, February 20, 2011

Insan yang insan....

Apekah aku seorang insan....
Bile ari2 tidak seindah biase....

Apekah aku seorang insan...
Bile hariku tiade yang menarik untuk digambarkan...

Apekah aku seorang insan....
Bile semua nyer hanye la khayalan sahaja,,,

Apekah aku seorang insan...
Bile kawan-kawan hanya lah ketika senang...

Apekah aku seorang insan...
Bile indahku hanyalah untuk sesaat cume...

Apekah aku seorang insan...
Apebila semua yang aku lakukan tak dihargai...

Apekah aku seorang insan...
Bile keburukan ku sekecil semut dibesarkan melebihi gajah di seberang sungai...

Apekah aku seorang insan...
Jike aku menulis ini aku xsedih lgsung...

Apekah KAU seorang insan...
JIka menganggap tulisan ini bukan sekadar emosi seorang penulis semata2..

Jangan kau menganggap aku sebagai insan...
Jika aku hanye syok sendiri...

Aku adalah insan...
Kerana bile aku menulis ini aku mngumpul semua emosi insan di dunia...

Kau adelah insan...
Kerana masih mahu membace sampai ke bawah ini...

Kite adelah insan...
Sekiranye kite mempunyai hati yang same...

Kite adelah insan...
Jike kite tidak menganggap orang lain adelah lain...

Kite semua adelah insan...
Jadi jangan lah menganggap insan bukan insan...


No comments:

Post a Comment