Junk | Iklan



Sunday, February 21, 2010

Azlan & The Typewriter - Kelibat si Penyair

hari ni tergerak ati ak nak postkan video dgn lirik lagu dari satu kumpulan indie yg baru tapi penyanyi nye yg h terkenal lame dgn tune lagu die yg menarik...tertarik ko mmg da bommm..hehe

sape lg klu bukan Lan & The TypeWriter...lagu upcome dorang "Kelibat si Penyair" ad byk makne yg hanye Lan j yg tau...nk tau? tnya la die..haha

ok, cukup intro..ni video die gn lirik..menyentuh jiwaku...mmg byk kali dgr pn xpuas...hehe :D



Di atas Kaca,
Terpancar Satu cahaya,
Berlari Ku Pergi,
Untuk Tahu apa Di sana,

Suara yang Merdu,
Memanggil-manggil namaku,
Wangian Terhidu,
Menusuk Ke dalam Tubuhku,

aaa-aah,
Oh-ohhhhh,
Oooh-oooh,

Yeaahhhyeah,
Indahnya Bila,
Ku celik mata,
Bagai hidup semula,
Kerana Dia,
Aku Begini,
Hidupku penuh Bermakna,
Takkan Lagi Mempersiakannya.

Di bawah langit,
Malam aku hanya sendiri,
Ku renung awan,
Airmataku berlinangan,

Tersentuh Hatiku,
Bilaku mendakap kamu,
Penyuluh Gelapku,
Jalan yang aku tuju,

aaa-aah,
Oh-ohhhhh,
Oooh-oooh,

Yeaahhhyeah,
Indahnya Bila,
Ku celik mata,
Bagai hidup semula,
Kerana Dia,
Aku Begini,
Hidupku penuh Bermakna,
Takkan Lagi Mempersiakannya.

Yeaahhhyeah,
Indahnya Bila,
Ku celik mata,
Bagai hidup semula,
Kerana Dia,
Aku Begini,
Hidupku penuh Bermakna,
Takkan Lagi Mempersiakannya.(2x)

aaa-aah,
Oh-ohhhhh,
Oooh-oooh,

aaa-aah,
Oh-ohhhhh,
Oooh-oooh,

Words & Music
Azlan & The Typewriter

No comments:

Post a Comment