Junk | Iklan



Wednesday, January 26, 2011

Aku memberangsangkan....

Dah2 jangan duk pikir bender laen...aku saje jer letak title post aku macam tu...

aku sebenarnye BENGANG sangat2 dgn client aku ni...macam2 bende mintak...

Ade plak diorang nak aku datang sane tiap2 hari untuk siapkan sistem...Abes tu bile mase plak aku nak buat development...Ape dorang ingat selesa lah aku duduk kat dalam hospital tu sampai tgh malam...aittttt buat aku tensen jerkkk!!!!

Ari ni kepale aku dah berdenyut-denyut dah pikir solution untuk ape yg dorang nak....aduhhhhhh macam dah kene gilis ngan LORI dah nih!!!!!

aRgRgRgGGGGGGGHHHHHH!!!!!!!!!

.
.
.
.

Naseb baek aku masih di tahap yang memberangsangkan untuk menerima segala ape yang mereke perkatakan dan kutukkan...
.
.
.
.
.
.

dan satu jer yang aku perasan bile communication skill aku kurang, aku tak mampu nak berlawan kate banyak2 ngan dorang...

1 comment:

  1. huhu....
    b sabar j la dlu ea...agak2 da nk mletup nt fire j puas2...
    ngeee^_^

    ReplyDelete