Junk | Iklan



Friday, January 28, 2011

DOMAIN, HOSTING & KAV KEY I JIWA NETWORK GIVEAWAY



Pagi2 hari aku dpt invitation utk join giveaway nih...haiya mmg xtertanggung ati aku melihatnyerrrr!!!!

Hah sape2 nkn join pn bleh lagi sebab die nye giveaway tutop 31.1.2011 so msih ade chance...btw kt bwah nanti aku akan tag 5 orang kawan blogger aku untuk diajak join...free je bai sape yg taknak so jgn lah lepaskan peluang...xrugi kan...

Eh2 yg aku tak tag klu korg nk join pn blh gak wat...xdek halangan beb...dan korg just ikot jer syarat2 die yg plg senang dah mcam korg tgk nasik yg dah terhidang kt depan mate tinggal makan jerkk...haaahahaha

So syarat-syarat yang dibagi oleh owner blog Jiwa Kacau yg diberi name Blur nih adelah...: 
  1. Copy tajuk post nie bulat2…
  2. Buat satu post dan mention blog Jiwa Kacau dan penaja Jiwa Host
  3. Copy banner Giveway nie…
  4. Linkan banner ke post ini…
  5. Follow Fan Page Jiwa Network (x wajib)…
  6. Follow Twitter Jiwa Network (x wajib)…
  7. Follow Google Friend Connect Jiwa Kacau (x wajib)…
  8. Tag 5 orang rakan-rakan yang lain dan bagi tahu mereka…
  9. Tinggalkan link post korang di bawah…(dlm blog jiwa kacau)
ANd then korg mesti nak taw gk kan hadiah ape kebende yg nak dibagik kalau korg menang kan..so hadiah yang paling diimppikan oleh seseorang blogger tak kiter dh lame atau msih anak2 adelah :


  1. Domain .com .org .net .biz & .info semalam 1 tahun…
  2. Hosting package 1GB storage dan 10GB Bandwidth…
  3. Kaspersky Antivirus Key 2011…
Macam gampang kan...tapi itulah realitinye dan aku tak sabor2 dh ni tunggu sape pemenangnyer nih...harap2 sgt lah aku blh menang sbb aku dh lame sgt nih nk dptkan domain nih....hahahaha

Lagi...

Pertandingan ini diadakan oleh blog Jiwa Kacau dan penajanya Jiwa Host. Setiap penyertaan akan dikira berdasarkan Random.org. Hadiah mungkin berubah jika ada sesiapa yang ingin juga menaja hadiah. Sila klik untuk masuk page contest di SINI.

okey..mase untuk mengetag...aku jrang sbenarnye ngetag2 orang nih...apetah lg msuk contest ape2..seingat aku lah due tige kali je kot aku join contest...tapi taper skit2 lame2 jd bukit..hahahaha

ni orang yg aku tag..ak random je ni taw...:D :





2 comments:

  1. eh perserta kostest blur la... dah post link ke blogpost jiwa kacau blom???

    Jom baca dan komen post terbaru Blur Fakta Menarik Part 3

    ReplyDelete