Junk | Iklan



Friday, August 27, 2010

boring day lgik..




Ari ni trsangat lah boring....ak bkk lptop ni pn ak dh xtau nk watper..asek2 bkak fesbuk, formspreng, blog ni...tu j la ari2..ak trpikir jgak klau2 ade bnde yg ak blh wat slaen surf internet nih..

kalau nak msuk perniagaan intrnet yg brlambak sane sini mcm bubur lambuk tu....haram...tau la kn ble kte join pastu carik org suh join bwah kite...pastu duit dpt kt kiter sng lenang...haram tu bai..


nak buat projek sdirik, projek company pn brlambak xsiap lgik...aishhhhhhhh =___=

ari ni cuti tp rase cm xbest lak...yela spatutnye kn ari ni aku kejer pastu ble duk opis at least skurang2nyer ader member ofis...

ble dh cuti cam mlas nk wat paper...ahh snang2 aku tido j lah..hahaha



oh yer, lupe lak kn ari ni nuzul quran.sbb tu la aku cuti..haha...so byk2 kn lah mbace quran yer..dh 1400 tahun agk2 aku lah alQuran diturunkn dan kekal smpi la ni...Masya Allah...


4 comments:

  1. daripada ko masuk perniagaan internet, ape kata kalau ko yang start perniagaan internet tuh. kaya beb! :P

    ReplyDelete
  2. hahaha... pastu jangan lupa kasik duit raya kat aku. penat pikir idea nih. :P

    ReplyDelete
  3. blh2...nk kasik kt maner..nti aku post duet raye kt blog ko..hahha

    ReplyDelete