Junk | Iklan



Saturday, August 07, 2010

Boring...

Lets start with post today with B.O.R.I.N.G.....yeah boringgg...not with u girls n guys..but to myself...yesss..its me boring with myself!!!!

Nak taw x....(xnk taw xpe ak nk crite gk)...ari ni ak dh mcm xtntu arah....nk wat keje mmg blur gile bab(tooootttt)...dan ari ni asek kne ceramah jerkkk....ak xmrah kt org yg cramah tu tp ak mrah kt dirik aku....boring lah cmni....

Korg nk taw lg x...ak masih internship ( yes its trainee org luaw ckp) tp ak dh di suruh handle satu projek bsaw utk company lpas sbulan j ak prak kt sne...
mmg ak skerrr tpik tu lah psl....ak mrah kt dirik aku nih yg msh xphm2 dan xmahir2 lgik psal logic programming....

sbg intern aku mstilah trus brusaha dan beghusehe...itu yg ari2 ak sbut time nk wat keje...hurmmmmm

Dh boring tp ak ttp xpnt sbb ak taw aku mmg menat kt bnder nih sjak lame dlu...cme skg nih mmg ak x sangke lak keje yg ak wat nih adlh keje seorang SOftware Engineer ...yess engineer bai...

ok...banding software engineer dgn programmer...mane satu lbh hebat....pkir kn lah....klu rajin gtau jwapan nyer kt komen bwh nih...

Ksian jgak kt brader tu sbb asek kne ceramah aku jekkk...pastu tlg ak lgik..jarang lah ade interns yg brnaseb baek cam aku nih...nseb aku gk lah dpt company kcik...klu x jdiklah aku mcm kawan2 aku yg dpt company yg sorg senior pn xmoh lyan...hihihihihihi

Stiap ari aku ckp kt dirik aku sndirik...papehal pn anggap lah ni cbaran utk lbh pham konsep pembangunan sistem yg sbenar...smoge lbh sukses....

ok papai....nk smbung men 'muke buku' lak...hahaha ~peace~

p/s : nk taw beza software engineer gn programmer, sile lah komen yerr... :D

No comments:

Post a Comment