Junk | Iklan



Saturday, August 14, 2010

Syahru Ramadhan....

dah 4 hari kite puase tapi seingat aku, aku xpnah pun tulis pape psal puase kt blog aku nih kn....hehe

so sperti kbanyakn blogger2 lain kat internet yg srbe luas nih...aku nk make special dedication lah yerrrr....khas utk yg salu dan menat gn blog aku nih...ak taw ak x popolar  popular...but nk jgak lah ade sumthing yg ade utk bulan ramadhan nih....hehe


Selamat menyambut bulan Ramadhan dan berpuase lah anda seperti nye tidak akn ade hari utk esok...:D

Aku minta maaf klu ade slh dan silap aku selame korg knal aku...xkesah knal kt blog ni j k atau knal kt luar yer...thnx :)

oh yer gk lah...aku pn eran gk....ble bln puase ni rmai gk yg dtg k surau dan masjid yerr (oh trmasuk aku lah...:P)  xpe tu perubahan yg baek..hrp2 brterusan lah yerr...ahaks :))


No comments:

Post a Comment